Thursday, December 24, 2009

Keputusan PMR 2009 Intesaber

Alhamdulillah dengan kehendak Allah jua ... segalanya berlaku dan terjadi . Sebagai hamnaNya kita hanya perlu bersabar dan redha setelah berusaha sebaik mungkin . Bersangka baik dengan apa jua yang TELAH berlaku. sesungguhnya Allah maha mengetahui akan segala sesuatu.

Keputusan PMR Intesaber 2009 menunjukkan peningktan walaupun masih banyak ruang perlu diperbaiki. Calon straight A seramai 49 orang iaitu 55.7% , 8A 28 orang iaitu 31.8% bakinya 7A ,6A ... Tahniah KHB kerana merampas tahta dari PAI untuk 2009 .






Apa pun .. tahniah pada semua warga guru dan calon PMR yang telah berusaha bersungguh2.


Pasti senyuman yang terukir dengan kejayaan 9A ....



Cayalah Naim .... 8A 1B ( B ; barab pulak tu ... sabar aje lah )



Tak lupa siti Hajar dan familynya ... tahniah atas kejayaan semua.

13 comments:

rexD said...

slm...
tahniah kpd plajar2 pmr 2009..
dan juge ustaz yg tlh mngajar mreka..
smoge kkurangn dpt dpebaiki & klebihan dpt dikekalkn

safi said...

TAHNIAH kepada semua warga Sekolah. B.Arab tu mcm mana terlebih sampai D tu??? apapun syabas ustaz.

Izzati said...

mabruk buat semua calon..
juga pada guru2 yang telah mendidik..
barakallahu fikum..

ust amir said...

Alhamdulillah tersangkut pada D. Ditakdirkan terlanggar E ... haru kami dibuatnya. Tahniah tetap dihulurkan pada calon2 D sebab walaupun tiada basic masih berjaya lulus setelah sekian lama mencuba dan mencuba..

izzatimar'e said...

salam ustaz... tahniah bwat plajar yg cemerlang dlm pmr.... mmg byk peningkatan.. tahniah juga bwat bahasa arab sbb xde fail... alhamdulillah.. lega saya....

raja hafiz said...

salam

alhamdulillah berlaku banyak peningkatan diatas usaha semua diharapkan berlaku lebih banyak peningkatan bajuga bagi keputusan spm..insyaallah

muhammad fakhruddin said...

Assalamualaikum ustaz,
ala kulli hal jazakumullahu khairan kathira buat guru2 yg telah memandaikan anak bangsa...

You're the unsung heroes ;)

raenIsMyName said...

Alhamdulillah... Kre ok alr tu.. 49 out of brape yer? Kre byk la kn? Anyway tahniah kpd yg mndapat 9A.. Smoga ini menjadi permulaan ke-2 kpd kejayaan yg sterusnya (1st victory UPSR 5A (^o^))

by the way ini iqbal ismail...

Anonymous said...

salam tahniah buat semua calon pmr 09 kesayangan kami..kata orang..sesungguhnya tiada kejayaan semanis madu tanpa disulami pengorbanan sepahit hempedu..langkah masih panjang..jadikan kejayaan hari ini kesinambungan kecemerlangan dlm hidup kalian...buat pertama kalinya di sbpisb ust tak dpt hadir melihat suasana result pmr lantaran masih dalam perjalanan balik dr terengganu...huhuhu...senyum sokmo - ust kamal

Anonymous said...

salam.....
saye cume nk ucapkn bebanyak time kasih
khususnye buat sume guru2 yg tlah mendidik kami selame 3 tahun ni.....

faeza said...

assalamualaikum..
syukur n congrate 4 all f3 student intersaber...
wat a great result...!!
twos kan usahe ntok taon dpan plak k..

Anonymous said...

alhamdulillah kejayaan menyebelahi warga SBPISB...tahniah diucapkan kpd sume pelajar dan guru SBPISB kerana sy tau anda sume bekerja keras dalam mengecapi kejayaan...sy merupakan bekas pelajar SBPISB dimana sy adalah antara batch terawal yg mnduduki SPM iaitu SPM 2004...kalo nak diikutkan,kemasukan ke ting.4 di SBPISB mmpunyai cut point yg sgt tggi iaitu 7A,8A & 9A,disini sy ingn berkongsi cerita dimana kelayakn sy utk ke ting.4 di SBPISB adalah hanya 6A dan ini mungkin takdir sy kerana teramatlah jarang bg lepasan PMR yg beroleh 6A utk berada di SBP..nmun bgitu,walaupon sy dikelilingi oleh puluhan pelajar yg mndpt kputusan PMR yg sgt baik,hati sy sedikit pon tidak gentar atau pon patah semangat krn sy tau rezeki ade dimana2..walaupon kelayakan sy dlm PMR adalah yg plig rendah dan boleh dikatakan result yg memalukan utk ke SBP,sy ttap kuatkan smgt utk belajar sehingga mndpt kputusan yg boleh dianggap cemerlang dlm SPM mengalahkan pelajr2 yg lbih tggi kelayakannye didalam PMR berbanding sy..crite ini sy kongsikan krn mgkn sejarah telh tercatat dlm kamus SBPISB dan rmai yg tidak mngetahuinya,walau bgaimanapon inilah realitinye,walaupon dgn kelayakan yg plig rendah,jika anda trus berusaha,ia akan membuahkan hasil yg lumayan..walaupon sy hnye mndpt 6A dlm PMR,ttp berkat usaha dan yg pling pntg doa,kejayan bukan sesuatu yg mustahil melainkan kemahuan terbentang luas didepan anda...sy berkongsi cerita yg xmenarik ini bukan utk berbangga,ttp utk memotivasikan anda bahwa kejayaan bukan berdasarkan kejayaan ttp usaha yg plig signifikan....akhirnye,kalo ustaz Amir terbace sy pnye komen ini,mntk tlong smpikan kpd adik2 sy yg ade kat SBPISB tu yer...smoge mereka sume lebih bersemangt utk menepuhi ape jua peperiksaan skali pon....insyaAllah...

Anonymous said...

assalamualaikum ustaz, tahniah diatas kecenrlangan pelajar-paelajar ustaz pada PMR tempuh hari walaupuan agak terlmabat sedikit. tanpa usaha gigih ustaz dan para pendidik yang lain kejayaan belum pasti mereka perolehi. tahniah juga dia atas jawatan baru ustaz walaupun tekanan darah telah meningkat dan nafas lebih kerap sesak kini..
kepada anak yang hanya mendapat 6A dalam PMR itu(menjawab komen), memang betul bukan hanya usaha yang gigih menjamin kejayaan tetapi perlu di sertakan dengan doa awalaubagaimana pun harap ustaz dan seluruh warga kerja SBPI ini akan terus mencurahkan bakti tanpa jemu demi kejayaan anak-anak di sini assalamualaikum

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails