Saturday, June 19, 2010

Sepetang di Tasik Titiwangsa

Kesempatan cuti juga kami gunakan untuk berekreasi ... hmm sesekali ke taman tasik titiwangsa best juga ... sejuk mata memandang. Tu yang nak buat di asrama intesaber!!! mesti best jika satu hari nanti sekolah dan asrama dipenuhi pokok hutan rimba ni. hmmm ... mesti best


cuma nya anak2 di intesaber tu kenalah tolong ustaz semai pokok, menanam dan menyiramnya tiap hari ... kalau harap pada ustaz yang dah mula tua ni,,, jawabnya bersemaklah asrama tu. Janji tak semua ni nak tolong ustaz ?????



cuma yang tak laratnya .... sapa lagi ustaz ler sebab jadi tukang kayuh!!!

tengoklah bujang ngan anak dara berdua ni ... syok je dia orang berdua berkayuh. .... sabar ejer lah


alamak mamee pulak ... ni mesti kes merengek2 sepanjang jalan. Memang bukan jadi amalan biasa tetapi bila sesakali cam ni, beri jugaklah peluang kat dia orang menikmatinya. Nak sekat sangat pun dah memang zaman dia orang gini. tolak ansur dan bimbinglah selalu kan...

1 comment:

Hamzah Marwan said...

salam ust..bahagia sungguh!!hehe...sye pown da lme x ke tasik titwangsa...msia pown lme da xnmpak...pepown ust, moga berjaya dalam mendidik...:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails