Monday, August 23, 2010

berhujung minggu


Hujung minggu memang masa dan saat yang dinantikan. ustaz lah terutamanya. tu lah masa boleh rehat dengan family dan anak terutamanya . Lepas je solat subuh dgan anak2 asrama tu terus ustaz bersiap turun ladang belakang rumah .

Tapi rupanya sebelum tu si kecik pun dah sedia nak ikut sama. apa lagi kenalah layan dia orang dulu. Hmmm .. paling dekat taman mainan depan tumah tu lah. Alhamdulillah kak ijah tolong abah dia jaga si kecik tu ha. sempatlah abah dia ni menikmati suasana pagi yg aman damai di s.bernam ni



melihat telatah anak2 dari jauh ... dari celah2 pokok betik ( he.he) hilang kekusutan di kepala. happy je orang semua sepanjang masa. tak de nak fikir apa pasal hidup. yang tahu lapar ada makanan atau haus ada air nak diminum .


Cuma bestnya ... kali ni ustaz ditemani teman baik ustaz sepanjang hayat ... mama lah siapa lagi
Dia pun dah mula mengusahakan sendiri projek bawangnya. Lepas ni nak tanam apa???? tunggu dan lihatlah nanti



Alhamdulillah sempat menyiapkan semua kerja. dapatlah bersihkan rumput yg dah mula meinggi. Elok je nak siap .... hujan turuuuunnnnnn . apa lagi cabutlah




Apa pun .... masa yang ada bersama family amat menggembirakan hati ini. Selamat berpuasa buat semua pengunjung yang dikasihi.

2 comments:

azimah-Butik Nur Kasih said...
This comment has been removed by the author.
azimah-Butik Nur Kasih said...

askum...cantik basikal baru sumayyah. bila iman tgk basikal sumayyah dah sibuk suh beli basikal utk adik dia plak hehe...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails