Tuesday, September 13, 2011

Calon PMR 2011 mampukah cemerlang?





Selamat berjuang dan moga cemerlang buat semua calon PMR 2011

BIL NAMA TG JAN
1 ABDUL HALIM B MOHD KASIM 3T L
2 AFIQ LUQMAN BIN AMIRUDDIN 3T L
3 AIMAN ABDUL MATEEN B WAHIDUDDIN 3T L
4 AIMAN SAUFI BIN ARIFFIN 3T L
5 FAWWAZ AMIR B ZAINURIN 3T L
6 MUHAMMAD ADHAM B ALIAS 3T L
7 MUHAMMAD AMIN BIN AZMAN 3T L
8 MUHAMMAD AMMAR B ABD KHALIM KHAFIDZ 3T L
9 MUHAMMAD AZIM NAZRI BIN SAMSUDDIN 3T L
10 MUHAMMAD IMAN DANIAL B NORAZMI 3T L
11 MUHAMMAD IRSYAD B KAMARUZZAMAN 3T L
12 MUHAMMAD NAIM B MAZRUL HISHAM 3T L
13 MUHAMMAD ZHAFRI AIMAN BIN ZAMAHZAIR 3T L
14 MUHAMMAD ZIKRI BIN MOHD ZAMRI 3T L
15 NABIL NASRAN BIN NAZRI 3T L
16 ANIS NAJWA BINTI ALWI 3T P
17 ANIS NASUHA BINTI MOHD ALIAS 3T P
18 AZMIERA ZAILEEN BT ABD AZIZ 3T P
19 FADHILAH AISYAH BT NOOR AZMEE 3T P
20 IMIEY ELEENA HANIM BT SUHAIMI 3T P
21 NORMALA BT MOHD SHAFIEI 3T P
22 NUR AFIQAH BT ZULKIFLI 3T P
23 NUR SYAFIQAH BINTI NAZNI 3T P
24 NURAINI NAJIHAH BINTI ZULKIFLI 3T P
25 NURARINA BT ZULKIFLI 3T P
26 NURSYAFIEZA BT SYAMSUL ANUAR 3T P
27 ROZIDAH BT SUMARDI 3T P
28 SITI HAJAR AMINAH BT SAMURI 3T P
29 SOFIA BINTI SHAMSULBAHRIN 3T P




BIL NAMA TG JAN
1 AHMAD IBRAHIM ZAKI B AHMAD LUTFI 3R L
2 MOHAMAD IZZAT BIN HARUN 3R L
3 MOHAMMAD AFIQ ISKANDAR B ISMAIL 3R L
4 MUHAMMAD AKMAL B MURHALIM 3R L
5 MUHAMMAD AMIRUL ADHA BIN ROSZILI 3R L
6 MUHAMMAD ARIFFUDDIN B MAHMUD 3R L
7 MUHAMMAD ATIFF ZAKWAN B MOHD ARIFFIN 3R L
8 MUHAMMAD HAZIQ B ABDUL SALAM 3R L
9 MUHAMMAD IZZUDDIN BIN SABAR ABDULLAH 3R L
10 MUHAMMAD MUIZZUDDIN BIN JAMALI 3R L
11 MUHAMMAD NAJIB BIN JIMIN 3R L
12 MUHAMMAD NASSAEI B MOHD SALIHIN 3R L
13 MUHAMMAD SYUKRI B AZHARI 3R L
14 SHAH IMRAN B ABDUL ZAINEE 3R L
15 SHAMSUL SAFWAN BIN ABDUL SAMAT 3R L
16 AMIELIN FARLINA BINTI SARANI 3R P
17 IZYAN SYAZNI BT AZMIR 3R P
18 NAZIHAH BINTI MAHMUD 3R P
19 NUR AIN ANATI BT MIOR ABDUL RAHMAN 3R P
20 NUR AISYAH BT MOHD JAMIL 3R P
21 NUR FATIN SYAMIMI BINTI AZAM 3R P
22 NUR NAJIHAH BT MOHD SAMSUDIN 3R P
23 NUR SYAFIKA BT ROSLI 3R P
24 NUR SYAHIDAH CHETAK BINTI KAMAL BADRI 3R P
25 NUR ZAFIRAH BINTI RAMLEE 3R P
26 NURSYAZWANI BINTI MOHD SUHAILI 3R P
27 NURUL AINI BT OMAR 3R P
28 NURUL AMALINA BINTI OTHMAN 3R P
29 SITI AISAH BT AZHAR 3R P
30 SITI AISYAH BT MOHD KAMAL 3R P
31 SITI NAJIHAH BINTI MOHD YAKUP 3R P
32 SITI NURAISHAH BT MOHD NOH 3R P
33 SITI NURATIKAH BT POAT 3R P




BIL NAMA TG JAN
1 AHMAD RAFI'UDDIN BIN RAHMAT 3H L
2 EMIR ISKANDAR ZUHAIR BIN RASHDAN 3H L
3 FALIEQ IQBAR BIN ZAINUDDIN 3H L
4 FARIS SYUKRI BIN MOHD JOHARI 3H L
5 IRFAN BIN ABD RAZAK 3H L
6 'IZZAT NAFIS FAWWAZ BIN IBRAHIM 3H L
7 MOHAMAD LUQMAN BIN HADAS@HADIS 3H L
8 MOHD SIDDIQ IQBAL BIN ADLI 3H L
9 MUADZ ZAKI BIN AHMAD FAUZANSAH 3H L
10 MUHAMMAD AIMAN HISHAM B SAIPUL BAHRI 3H L
11 MUHAMMAD DANIEL B HELMEE 3H L
12 MUHAMMAD HAZIM BIN ISMAIL 3H L
13 MUHAMMAD SYAZWAN B MUHAMMAD SABRI 3H L
14 MUHAMMAD ZAKWAN BIN MA'ROF 3H L
15 NURUL FAKRULLAH BIN JABERI 3H L
16 EMILIA BT ROSLI 3H P
17 FARIDAH HANIM BT MOHAMAD SABRI 3H P
18 FARIZA ALWANI BINTI MOHAMAD 3H P
19 NADHIRAH BINTI NUR AZHAR 3H P
20 NADIA FAIZAH BINTI MOHD ASRI 3H P
21 NAJJAH SOFIEA BINTI OSMAN 3H P
22 NISRINA NABILA BT MOHD SHABUDDIN 3H P
23 NORNADIRAH BINTI ISMAIL 3H P
24 NUR 'AQILAH BINTI MOHD SHAMSURI 3H P
25 NUR ASFARINA BINTI MOHAMED ALI 3H P
26 NUR FATIN HAIFA BINTI BAHRUDDIN 3H P
27 NUR SURAYA ASHIKIN BINTI ROSLI 3H P
28 NURFADILAH BINTI ISHAK 3H P
29 NURUL NABILA BINTI SUANDI 3H P
30 NURUL SHIFAA' BINTI MOHAMAD SALLEH 3H P
31 SITI FATIMAH AZZAHRAH BT ABD MUTALIB 3H P
32 SYASYA ALINA BINTI MOHD SHEFFIE 3H P
33 WAN NOR FATIHAH BT WAN NAWAWI 3H P
   

39 comments:

Anonymous said...

saya Aiman Abdul Mateen bin Wahiduddin berikrar dan beriltizam akan cuba sedaya upaya untk mencapai keputusan cemerlang dalam PMR 2011 yang akan tiba tidak lama lagi.

AIMAN ABDUL MATEEN BIN WAHIDUDDIN

Najihah Zulkifli said...

Assalamualaikum...
Bismillahirrahmanirrahim..
Saya Nuraini Najihah Binti Zulkifli drpd kelas 3Taufik/2011 berikrar & biriltizam akan cuba sedaya upaya untuk mencapai keputusan cemerlang dalam PMR 2011 yg akn tiba tidk lama lagi. Doakan saya dan rakan2 yer ustaz..:.
Wassalam.

Anonymous said...

Assalamualaikum.. saya Muhammad Irsyad b Kamaruzzaman beriltizam akan berusaha sehingga ke titik peluh yang terakhir untuk mencapai kejayaan dalam PMR 2011. doakan kami batch GENESIS 0913 berjaya..

nasran96 said...

Assalamualaikum, haha!

Saya, Nabil Nasran Bin Nazri, 3 Taufik, akan mendapat 9A Insyaallah!! Saya akan cuba sedaya upaya! doakan sya uztaz dan juga rakan-rakan seperjuangan dengan saya.. 9A!!!

annur@anim said...

assalamualaikum... ustaz, lps tngk gmbr nie sayer rasa lbh brsmngat !!!! harap ustaz sentiase doakan kecmrlngan batch kami!!! aminnnn...
p/s: moga..bahagia brsame mama dan anak2!!

Mr.Madman said...

assalamualaikum,,

apesal sume yang komen nie budak klas T,,laju giler kau org,,haha,,anyway..ustaz,,sye berazam nk ikut jejak kkk sye,,maka sya akan berusaha untuk dpat 9A PMR thun nie

zen.sofiea said...

assalamualaikum..
ustaz, trial nehh baru 1st time sye dpt straight A's.n sye brazam + briltizam + brcita2 + brharap utk dpt kekalkn + naikkan lgi kcmrlangan diri sye sndiri & smoga GENESIS mmpu mlakar sejarah di intesaber dgn mncatatkn kputusan pmr 2011 yg terbaekk !! :))

Anonymous said...

assalamualikum...
saya NORNADIRAH BT ISMAIL 3H brazam utk mndapatkn result pmr yg trbaik.ust doakn ye.. hehe ^_^ dahh x tau nk ckap ape. TAKOTTTT!

SyahidahChetak96 said...

Assalamualaikum, ustaz..

Saya NUR SYAHIDAH CHETAK BT KAMAL BADRI dari kelas 3 rahmah berazam dan berjanji untuk meneruskan usaha saya ke arah kecemerlangan diri saya..
Doakan kami satu batch mendapat 9A dlm PMR..

syukri azhari said...

ermmmm2x , jeng3x .
MEMPERSEMBAHKAN .........

saya SYUKRI AZHARI dari kelas 3r , ingin meminta maaf atas segala kesilapan saye kekurangan saye dan tutur kata saye yg kurang menyenangkan . Selain itu , saye juga bertekad untuk mendapatkan kputusan yang sehabis cemerlang ( 9A ) dalam PMR . Oleh itu , sayer mengharap doa dari sumer pihak agar mendoakan kami BATCH PMR 2011 untuk mengharumkan nama SBPI SABAK BERNAM di mata negara !!!! hahahaha , semangat nie . COME ON GUYS !!! <3 u GENESIS .

Anonymous said...

assalamualaikum...saya mohamad izzat bin harun akan berazam,bertekad dan berusaha sedaya upaya untuk mendapat keputusan yang cemerlang dalam PMR (9A)pada tahun 2011 yang akan tiba tidak lama lagi...saya juga mengambil kesempatan ini untuk meminta maaf jikalau ada membuat kesalahan,kesilapan dan apa-apa yang menyakitkan hati semua pihak...doakan kami BATCH PMR 2011 semuanya mendapat 9A dalam PMR pada tahun nie yea...AMIN.....

h a r i y g i n d a h said...
This comment has been removed by the author.
h a r i y g i n d a h said...

Assalamualaikum :)

Bismillahirrahmanirrahim, dengan ini saya NUR SURAYA ASHIKIN BT ROSLI dari kelas 3 HIDAYAH, berikrar dan beriltizam untuk berusaha sehabis baik untuk memperoleh 9A dalam PMR 2011. Saya berjanji akan mambanggakan kedua ibu bapa, guru guru dan sekolah saya dengan kecemerlangan tersebut. InsyaAllah, kami GENESIS 0913 akan memecah rekod sekolah seperti yang diharapkan semua. Doakan kami 95 orang 9A, ye ?

GO GENESIS <3

Anonymous said...

assalamualaikum ustaz...
saya rozidah binti sumardi kelas 3 taufik berikrar dan beriltizam untuk mndpt 9A dlm pmr thn ni ustaz.INSYAALLAH saya akn cuba sdaya upaya saya untuk mncpai cita2saya ni ustaz.doaknlah saya dan kwn2 yg lain dpt 9A dlm pmr kami thn ni.saya juga ingin mmohon maaf atas sgala ksalahn yg tlah saya lakukan selama ustaz mengenali saya.

Anonymous said...

assalamualaikum ustaz,
saya harap ustaz sihat sejahtera bersama keluarga di sana

maaf sbb komen lambat
walau apapun,saya berjanji akan mendapat 9A dalam PMR 2011..
doakan saya ustaz
keputusan ini tak mungkin dicapai tanpa bantuan dan doa guru2 di SBPI SABAK BERNAM..

your beloved student,
-irfan(3H)-

GENESIS 0913

tehanawawi said...

ustaz, terharu sangat bila baca post ni. insyaallah kami akan cuba sehabis baik PMR nanti.. tapi, kalau ditakdirkan kami tiada rezeki, kami minta maaf dan kami redha. yang penting, kami cuba untuk BERUSAHA..

harap doa ustaz sentiasa mengiringi usaha kami.

-WANNORFATIHAH-

Anonymous said...

assalamualaikum w.b.t
abah dan mama!!!!
pmr x lama lagi~

disini saya ingin berikrar dan beriltizam untuk truskan usaha tanpa penat dan lelah serta membantu rakan2 untuk memperolehi kecemerlangan dalam pmr nanti,

mohon doa dripada mama dan abah juga guru2 SBPI SABAK BERNAM,mengiringi perjuangan kami 1 batch~
insyallah!!

-nazihah mahmud 3r-

Anonymous said...

Assalamualaikum,
Saya Mohammad Amin Bin Azman,
Berikrar dan beriltizam,
untuk berusaha mencapai kecemerlangan terutama dalam bahasa arab sejujurnya saya kemarau A bahasa arab sejak tingkatan 2....

Kepada Mama dan Abah tolong doakan saya dan rakan-rakan mendapat kecemerlangan dalam PMR,dan kecemerlangan dunia dan akhirat.

Penyu Jerenggeng 3 Taufik

nafis said...

assalamualaikum !!!!
harap ustaz bahagia ngan famili

saye ingin berikrar dan berjanji untuk mencapi kecemerlangan 9A PMR 2011 ... saye tidak akn mensia-siakn perjuangan saye dn cikgu2 di SBPI Sabak Bernam Sekolah Kluster Kecemerlangan ni selame 3 tahn ni..
walaupun sebelum ni kputusan saye x mmberangsang kn saye akn ttp berusaha

doakan lah kami batch form 3 ni supaye diberkati ilmu yg tlah dipelajari dan pendapat keputsan yg cemerlang

saye juge ingin mohon maaf atas segala kesalahn saye
Terima kasih ustaz !!!!!

`Izzat nafis
3H

Anonymous said...

assalamualaikum ustaz!!!
harap ustz bahagia disamping keluarga trcinta!!


saya NUR ZAFIRAH BINTI RAMLEE 3R berikrar dn briltizam akn brusaha sungguh2 untuk PMR yg x lme lg...ustz doakn sye untk mndpt 9A dlm PMR!!doakn untk batch kami!!!

nurul shifaa' =) said...

assalamualaikum.
saya NURUL SHIFAA' MOHD SALLEH, salah seorang ahli batch GENESIS akan berusaha sepenuh hati untuk memperoleh result 9A dalam pmr11.

di kesempatan ini,saya mengucapkan selamat hari raye, eidun sa'iidun kpd ustaz, mama n my beloved batch!

c'mon GENESIS, kasi result PMR11 intesaber gempak n doakan kite smue dapat naik pentas mse pnyampaian hadiah 9A tahun depan.
AMIN..

N A B :) said...

assalamualaikum ustz,mama..slamat pgi..saya NURUL NABILA BINTI SUANDI 3H degn ini b'ikrar utk trus brusaha mcapai mtlamat saya thun ini dpat 9A dlm PMR...sya mohon restu ustz & mama berkti ilmu yg tlh sya bljr slme ini..

hope taon ni result PmR batch GENESIS lbh gempak dri yg laen..

GO GENESIS!!!!!!

Anonymous said...

assalamualaikum.
dengan ini saya NISRINA NABILA BTE MOHD SHABUDDIN dri klas HIDAYAH0911 insyallah dapatkan 9A PMR2011.sye mohon ustaz dan smua umat islam yg knal sye doakan saye dan GENESISIAN dapat 9APMR:)

HIDUP GENESIS !

Nadhirah Nur Azhar said...

assalamualaikum,,
dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang,,
saya nadhirah binti nur azhar dri klas 3 hidayah ingin memohon maaf di atas segala kesalahan yang pernah saya lakukan dan saya juga ingin berterima kasih kepada ustaz amir dan ustazah raja kerana telah memberi kami ilmu yang sangat bernilai ini.saya akan buat yang terbaik dlm pmr yg hnye tggl 16 hari lg dri skrg.9A dlm genggaman. doakan kami ustaz,, sekian , terima kasih..^-^

Anonymous said...

saya AFIQ LUQMAN dari kelas 3T , ingin meminta maaf atas segala kesilapan saye kekurangan saye dan tutur kata saye yg kurang menyenangkan . Selain itu , saye juga bertekad untuk mendapatkan kputusan yang sehabis cemerlang ( 9A ) dalam PMR . Oleh itu , sayer mengharap doa dari sumer pihak agar mendoakan kami BATCH PMR 2011 untuk mengharumkan nama SBPI SABAK BERNAM di mata negara !!!! hahahaha , semangat nie . COME ON GUYS !!! <3 u GENESIS .

Anonymous said...

assalam ustaz,

Saya muhamad naim dari kels 3T, berikrar dan beriltizam untuk mendapt 9a+++++ dalam PMR ni.Ustaz dan mama tlong doakan saya dunia dan akhirat...amin


mr.e

aFiQaH AZ96 said...

assalamualaikum..
saya NUR AFIQAH ZULKIFLI dari 3 Taufiq berazam akan mendapat 9A pmr pada tahun ini..dan akan belajar bersungguh2..
ustaz doakan batch GENESIS mendapat 95 org Straight A's..

abdul halim said...

Assalamualaikum ustaz....
sya harap ustaz & keluarga sihat walafiat...

Sya ABDUL HALIM BIN MOHD KASIM dri kelas 3T berikrar & berazam utk mencapai 9A dlm PMR tahun ini demi membantu sekolah mencapai matlamat yg disasarkan... Selain itu, sya ingin meminta tlong kpd ustaz agar ustaz dpt mendoakan kami semua supaya mendapat keputusan PMR 9A....

come on GENESIS, our time left is only 'BESOK'... GENESIS DA BEST

Anonymous said...

assalamualaikum
saya shah imran bin abdul zainee dri kelas 3R berikrar dan berazam utk mencapai 9A dlm PMR tahun ini..saya juga akan berusaha untuk mencapai 9A..saya juga ingin meminta maaf atas kesilapan saya selama ini...ustaz dan mama doakanlah saya dan batch GENESIS

'Aqilah said...

assalamualaikum ustaz..mgkin saya plajar yg lmbat mghntr post ini..
saya minta maaf..tapi kelewatan ini bknla satu pghlg untuk saya mnnjukkan azam saya dlm PMR yg x lame lagi...
ustaz saya NUR 'AQILAH BT MOHD SHAMSURI dari 3H.. berazam untuk berusaha bersungguh-sungguh dismping keredhaan daripada ibu bapa, guru-guru dan seluruh warga SBPISB.. ustaz saya seorg pljr yg tidaklah dikenali ramai atas kejayaan mereka seperti Syasya Alina, Nurul Shifaa dan ramai lagi..mgkn saya seorg plajar yg x la sebijak sepandai mereka.. tapi pada kali saya akan bktikan saya mmpu mnjadi seperti mereka..
doakan saya ustaz..

anati said...

Assalamualaikum , abah ..

Saya , Nur Ain Anati , pelajar 3 Rahman , berikrar dengan penuh keazaman untuk menggenggam kerlipan 9A , Insya-Allah ..

Saya mohon kepada abah supaya mendoakan semua ahli GENESIS berjaya peroleh kejayaan 9A dalam PMR setelah 3 tahun berjuang .

Insya-Allah , nama SBPI Sabak Bernam akan tercatat dalam top 3 ranking SBP PMR 2011. AMIN ... :)

LnQ said...

Assalamualaikum...
Saya Mohamad Luqman bin Hadas @ Hadis,pelajar 3 Hidayah.
turut berikrar seperti mana rakan saya yang lain untuk terus berusaha sehingga kejayaan di genggaman.
Saya juga ingin memohon maaf atas segala kelakuan saya .
Saya mengharap doa dari ustaz untuk kami semua.

Anonymous said...

Assalamualaikum...
Saya Muhammad Azim Nazri B. Samsuddin, pelajar tingkatan 3 Taufik.

Saya berikrar dan beriltizam seperti mana rakan saya yang lain untuk terus berusaha sehingga kejayaan di genggaman iaitu mendapat 9a dalam PMR.

Saya juga ingin memohon maaf atas segala kelakuan saya terhadap guru-guru di SBPI Sabak Bernam.

Saya mengharap doa dari ustaz untuk kami semua bagi kecemerlangan kami pada Penilaian Menengah Rendah(PMR).

Anonymous said...

Bismillahirrahim......
assalamualaikum...
sniiiiiiiif...(tarik nafas panjang)
saya,Muhammad Zikri bin Mohd Zamri iaitu pelajar daripada kelas 3 taufiq batch GENESIS berikrar dan beriltizam
untuk belajar bersungguh sungguh selama 17 hari sebelum PMR ini untuk mendapat keredhaan Allah,keredhaan ibu bapa,keredhaan guru guru,keredhaan rakan seperjuangan serta keredhaan rakyat malaysia yang telah banyak perabiskan duit untuk pembelajaran saya selama 3 tahun saya belajar di SBPISB berlandaskan kata kata semangat daripada ustaz Amir iaitu "SAYA TAK RETI TAPI SAYA CUBA".
huh..huh..huh..(pancit)

Anonymous said...

assalamualaikum ustazz,,
saya iman danial berikrar dan berazam akan berusaha untuk mendapatkan 9A PMR 2011.dihapkan agar ustaz dpt mendoakan saya dan kwn kwn yg lain supaya kami berjaya dan meneruskan kecemerlangan sekolah ,,

Muhammad Iman Danial Norazmi
3Taufiq

Anonymous said...

assalamualaikum,
ustaz insya-Allah kami akn buktikn batch kami akn mningkat dlm kputusan pmr yang akn dtg...harap ustaz dan guru2 doakan kami...

_nadiafaizah3h_
(calon 9a dan a bahasa arab):):)

Anonymous said...

assalamualaikum ustaz , saya emilia rosli (:
saya mintak maaf kalau ada buat ustaz susah . (rasanya ada) huhu .
insya'allah saya akan jadi salah seorang calon 9A PMR 2011 .
halalkan segala yang telah ustaz berikan ya :)

emilia 3H <3

ust amir said...

waalikumsalam semua

maaf tak sempat buka pun blog ni sehari dua ni sebab prepare untuk open house yang tak berapa nak open ni. Apa pun ustaz doakan impian dan hasrat kalian semua tercapai kelak dengan komitmen dan doa semua pihak.Teruskan keazamana tinggi kalian hingga ke detik saat terakhir dlam PMR nanti

Nur Madihah Hassan Borhan said...

subhanallah..
semangat kalian semoga diiringi keikhlasan..
insyaAllah natijahnya terbaik di sisi Allah..
^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails