Wednesday, August 25, 2010

Bengkel Barab PMR SAM bt 38

Dengan Izin Allah jua, perancangan yang dah lama dirancang berjaya juga terlaksana . Posa2 ni memang mencabar sangat utk laksanakan program seumapama ini. Al maklumlah .. mood pendengar tak berapa stabil.

mula jam 11.15 hingga jam 1 ptg . bercakap tu tak pa ... kita boleh cakap apa saja tapi nak suruh pendengar dengar ... tu yang masalah besar. Apa pun syabas dan tahniah kerana dia orang semua boleh dan mampu beri tumpuan dgn baik.



Syukran pada ustazah Norabidah kerana bersusah payah jemput ustaz hadir ke bengkel tu. Dapat kurma, dapat tuala lagi. terima kasih la. Tak lupa pada ustazah Normala yg turut sama dan semua rakan ustaz dan ustazah yag setia hingga akhir. Salah silap tutur kata maaf la bebanyak.






Abis dari SAM 38, ptg tu ada kelas utk Barab PMR F3 dari jam 3 hingga 4.30 ptg. Rasa memang tak larat nak bercakap tapi dah jadi tugas serta amanah kita, perlulah ustaz laksanakan sebaik mungkin. Apa lagi ... abis alatan bawa keluar agar bebudak tu tak terlena. Mama@ umi pun ada kelas sama .. jadi penat usah kirala . Lepas ambik anak jam 5.15 ptg baru fikir nak masak.

Hmmm .. apa nak masak ni? penat tu lebih dari nafsu makan. tidor aja lagi best . Tapi nak buka apa? ustaz kata ngan mama ... ala kita masak simple je. abang masakkan kue tiau lakna je. Asal makan udah. Congak2 semua barang ada .. jadi beli je sebungkus kuew tiau masak ler... " timer kasih banggggg .... " he.he. tu tandanya mama happy la sebab ada orang tolong masakkan!


haaa... ni rupanya. tapi sayangnya tepung jagung tak de sebab jarang guna. sebagai ganti ustaz masukkan je telur. kira ok lah bulan2 posa niiii . yang penting tengok dari atas hmmmm .. lazat!

2 comments:

...antikapel... said...

ustaz....kalo tak silap saya, tu ustazah norabidah, bukan noradibah....:)

ust amir said...

he.he silap tulis jap lagi ust betulkan yer... orang dah masuk 40 an ginilah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails